Krzysztof Busz

Krzysztof Busz
Adres: Wrocław

Skontaktuj się

O sobie


Menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy w spółkach giełdowych (ComputerLand, Sygnity, ABC Data) oraz własnej firmie Secution. Specjalizuje się w dwóch obszarach: compliance, bezpieczeństwie biznesu, zarządzaniu kryzysowym oraz marketingu, komunikacji i wsparciu sprzedaży. Compliance officer (Approved Compliance Officer). Biegły ds. identyfikacji, wykrywania i zapobiegania przestępstwom gospodarczym  i korupcji. Audytor wewnętrzny systemu bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2017-06. Z wykształcenia ekonomista. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studia podyplomowe na SGH w Warszawie.

Umiejętności


Specjalizuję się w dwóch obszarach: compliance, whistleblowing'u, zarządzaniu kryzysowym oraz marketingu, rozwoju produktów i wsparciu sprzedaży. Menedżer marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w spółkach giełdowych. Compliance officer (ACO). Biegły ds. identyfikacji, wykrywania i zapobiegania przestępstwom gospodarczym i korupcji. Audytor wewnętrzny systemu bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2017-06. Inspektor Ochrony Danych.

Wykształcenie


Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
2000- 2001
Zarządzanie marketingiem

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
1993- 1998
Magister inżynier - Inżynieria Ekonomiczna-Przemysłu

Doświadczenie


Secution

Prezes zarządu

kwi 2018 – Obecnie Zarządzanie spółką, Rozwój oferty produktowej, Marketing, Sprzedaż, Współpraca z kontrahentami

Secution

Prezes zarządu

sie 2016 – mar 2018 Operacyjne zarządzanie spółką, Rozwój usług, Marketing, Sprzedaż, Współpraca z kontrahentami

ABC Data Marketing

Prezes zarządu

2013– 2016 Zarządzanie spółką, Digital marketing, Marketing e-commerce, Marketing międzynarodowy, Komunikacja ATL/BTL, Programy lojalnościowe, Badania i analizy marketingowe, Rozwój produktów, Wsparcie sprzedaży

Sygnity SA

Dyrektor ds. marketingu

2007 – 2013 Strategia i planowanie marketingowe, Komunikacja ATL/BTL, Digital marketing, Marketing produktowy, Marketing analityczny, Komunikacja kryzysowa, Wsparcie sprzedaży, Rozwój produktów

ComputerLand SA

Dyrektor ds. marketingu

2002– 2007 Strategia marketingowa, Marketing produktowy, Marketing wizerunkowy, Wsparcie sprzedaży, Komunikacja marketingowa, Współpraca z partnerami, Relacje z inwestorami

ComputerLand SA

Szef marketingu sektora bankowo-finansowego

2000 – 2002 Marketing produktowy, Wsparcie sprzedaży, Marketing wizerunkowy, Wsparcie rozwoju produktowego

Potrzebujesz pomocy w zakresie kredytów frankowych?


Skontaktuj się

Wyślij

Podane wyżej dane przetwarzamy  na potrzeby realizacji sprawy, w przedmiocie której występujesz do nas kontaktując się poprzez ten formularz.Więcej danych na temat przetwarzania przez IGEŚ danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.